Μια νέα συγκριτική μελέτη ίσως φέρνει πιο κοντά την απάντηση σε μία από τις πιο επίμονες απορίες της ανθρώπινης εξέλιξης: γιατί σχεδόν όλοι οι άνθρωποι είναι δεξιόχειρες.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΥΓΕΙΑ

Η δικαίωση για όλους εμάς που κοιμόμαστε τη μέρα και δουλεύουμε τη νύχτα. Το έχουμε στο DNA μας!
Σε μελέτη δειγμάτων υγιούς αίματος από παιδιά έως πέντε ετών, βρέθηκαν μοριακά στοιχεία που υποδείκνυαν ότι οι μητέρες τους κάπνιζαν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
Μια νέα έρευνα δείχνει ότι παιδιά 3 ετών που έπιναν 3 κούπες αγελαδινού γάλακτος ημερησίως ήταν ψηλότερα κατά 2 εκατοστά σε σύγκριση με τα συνομήλικα τους που έπιναν άλλους τύπους γάλακτος φυτικής προέλευσης.
Τα τελευταία χρόνια, το συναντάμε όλο και πιο συχνά στα ράφια των καταστημάτων. Προωθείται ως ένα υγιεινό ποτό που προσφέρει θρεπτικά οφέλη, και όχι άδικα.
Ψυχίατροι από το Πανεπιστήμιο του Μάντσεστερ (Ηνωμένο Βασίλειο) διαπίστωσαν ότι οι τάσεις αυτοκτονίας συνδέονται με την ύπαρξη νευροφλεγμονής.
Ερευνητές υποστηρίζουν ότι βρήκαν έναν πιο αποτελεσματικό τρόπο για να πολεμήσουν την κακοσμία του σώματος από τον ιδρώτα.